sâmbătă, 2 aprilie 2011

1 ...2 aprilie.

        Din pacate nu am apucat sa scriu chiar in prima zi din aceasta luna,dar scriu acum,in a doua.
       A inceput aprilie,o luna plina pentru mine,frumoasa,dar uneori prea obositoare.In toata luna aprilie am o gramada de petreceri,incepand cu prima sapt si terminand cu ultima.
Imi place aceasta luna deoarece este luna mea de nastere si luna zilei mele de nume{:))},este luna mea preferata(poate din acest motiv),este perioada din an care imi place cel mai mult.[multe cadouri :X]
      Startul petrecerilor l-am dat ieri,pe 1 aprilie,si acestui sir de petreceri cred ca o sa ii puna stop Pastele.(dar cine stie ce mai apare pana atunci).
     Asa ca tin sa va urez o luna frumoasa,o sa ne auzim de mai multe ori pe parcursul acestei luni,o  sa va tin la curent cu tot ce s-a mai intamplat.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu