miercuri, 2 martie 2011

:))

  Stii,imi vine sa rad,chiar imi vine sa rad.Imi vine sa rad pentru ca mie nu imi pasa:));tot continui si pe mine nici nu ma intereseaza ce faci sau ce zici.Si culmea!Pe mine nu ma afecteaza,cred ca tot tu esti persoana afectata,pentru ca tie daca nu iti pasa nu mai continuai.Din cauza ca nu ma intereseaza si ca te ignor,sunt sigura ca nu te vei opri aici,si cine stie ce porcarii o sa-ti mai treaca prin cap sa faci,sa ma "ranesti" pe mine,sau sa ma vezi"la pamant",dar imi place ca nu reusesti,nu iti iese nimic;iti iese doar pe moment.Ma mir cum naibii nu te-ai saturat,dar..nu e de mirare,vrei sa castigi acest"razboi".O sa te anunt ceva ,tot "armata" ta va fi cea care sufera,eu m-am facut prea nesimtita pentru a-mi mai pasa ce fac aia din juru' meu.Si stii,probabil te-ai astepta sa te urasc,sau sa vreau sa te strang de gat cand te vad{:))},dar nu simt nimic din toate astea,stii de ce ? pentru ca nu am simtit niciodata ceva pentru tine.Asa ca ,lupta-te singur,ca eu te ignor total,intr-o zi o sa-ti dai seama ca lupti in zadar,si intr-o zi  totul se va intoarce impotriva ta. Eu doar astept acea zi,sa vad cum te vei descurca cand toate vor fi impotriva ta :)).

Asta nu am scris-o ca sa te simti tu atacat[parca mi-ar pasa ce simti],am scris-o pentru ca asa am vrut eu,pentru ca scriu ce vreau eu,pentru ca e blogu' meu ,si pentru ca fac ce vreau eu,pentru ca tu nu ai niciun loc in viata mea:)).

2 comentarii: