miercuri, 18 noiembrie 2009

Daca aveai putin mai multa minte...totul ar fi fost altfel...



Daca aveai putin mai multa minte.... totul ar fi fost altfel......Tu ,daca aveai mai multa minte...chiar ca totul ar fi fost perfect....adica eu m-as fi simtit perfect...dar ...de ce tu ? de ce eu ? Adica...eu depind de tine? Daca tu razi ....tre sa rad si eu? ,daca tu plangi .....tre sa plang si eu ?,daca tu dansezi....tre sa dansez si eu? sau daca tu te omori ..trebuie sa ma omor si eu ?Tuuu.....ce bine suna acest cuvant...in fiecare zi ...esti tu ...tu vorbesti cu mine...tu te certi cu mine....tu te superi pe mine...tu ma ajuti ....tu ma asculti...dar ...eu ? eu nu exist pentru ca existi tu ?tu vorbesti in locul meu ? tu iei deciziile in locul meu ? tu simti ce simt eu ? tu vezi ce vad si eu ?eu sunt invizibila pentru ca esti tu ? dar oare stii tu cum ma simt ? nu stii ,pentru ca asa esti tu ,nu-ti pasa de nimeni,iti pasa numai de tine.....iti place sa fii numai tu si cu tine....
Dar cine esti tu? Cine este acest "tu" ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu