luni, 30 noiembrie 2009

O singura persoana...


Atunci cand patesc ceva apelez la o singura persoana,chiar daca este ziua ,chiar daca este miezul noptii ,stiu ca daca ii spun acelei persoane ,ma va asculta .O singura persoana ma asculta ,sau da impresia ca ma asculta...o singura persoana imi asculta delirurile,doar cu o singura persoana vorbesc atunci cand nu am chef de nimeni ,doar o singura persoana imi aduce zambetul pe buze atunci cand sunt nervoasa si suparata,o singura persoana este aproape de mine atunci cand am nevoie de cineva,cu o singura persoana ma cert ...o singura persoana nu reuseste sa ma enerveze niciodata ...o singura persoana ma tine treaza noaptea...o singura persoana ma face sa ascult de ea.
Totul este asa pentru ca exista o sigura persoana in care am incredere si care da sens lucrurilor...

Un comentariu: