duminică, 20 septembrie 2009

Vorba multa,sarcia omului...



Da !Da!Da!...vorba multa saracia omului ,chiar asa este ,daca ati fi fost azi in locul meu ...va-ti fi dus pam pam pam ....Ma intreb cum pot unii oameni sa vorbeasca asa de mult ,chiar nu imi dau seama,dar sa vorbeasca extrem de mult,si depsre toate porcariile.Si tineti cont ca ce am prins eu a fost doar repriza a doua....poi le plang de mila prietenilor mei ...care au stat cu o jumatate de ora mai mult cu acel tip decat mine...acel tip ,este un coleg de-al meu ,un coleg care asnoapte nu a dormit ,si azi ne-a povestit cate in luna si in stele...la inceput era amuzant ...adica ascultam si noi pe cineva in timp ce eram atenti la meci ...dar dupa jumatate de ora a devenit chiar enervant...ma intreb..cum oare au putut sa-l suporte si ceilalti prieteni ai mei .....oricum ...daca mai stateam mult cu el ..cred ca visam in seara asta cum vorbea el ...despre ce vorbea?despre nimic..dar vorbea..dadea din gura ..nu i se mai oprea gura din vorbit ..intr-un moment imi venea sa-i lipesc gura cu picatura ....voi intelegeti?...vorbea numai el .Cu toate ca eram patru ..vorbea cat pentru toti patru ..Hmm si cand ma gandesc ca unii zic cum ca femeiile vorbesc cel mai mult...mi se pare o prostie...din gura unei femei mai scapi ...dar din gura unui barbat nu....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu