marți, 8 septembrie 2009

Smecher la 14 ani


"Smecher la 14 ani"....acest titlu spune multe....
Sa o luom cu inceputul ,cati dintre voi nu ati vazut pe strada ,pusti de aproximativ 14 ani ,care din cauza adolescentei....sa-i zicem asa ,se tot sparg in figuri ,imbracati cu sacou si sapca ,sau tricouri roz,mai nou,am vazut ca au fost in tendinte anul acesta tricourile roz,barbatesti..dar sa continuom, si cum ziceam despre acesti pusti care se sparg in figuri ....Au ajuns si ei cu chiu cu vai la varsta de 14 ani ,si-au facut buletin...si... cred ca imparatesc pamantu'...si vedem tot felul de smecherasi dastia care se lauda cu mama care ii umple de bani si cu tata care e director la fabrica de tricouri roz...Si ii vezi in oras ,in parc,cu "iubita"mai mare cu 1 metru decat ei si cu 2 ani ...tragand cu placere din tigara .....si cu muzica la maxim ,inna,50 cent,eminem,nexx,si cate un guta strecurat printre aceste melodii,si cate un linkin park ,si cate o melodie de populara ,si cate o melodie de la elvis....sau cine stie ce melodii ciudate....si facand declaratii de dragoste gen "iubita mea cu ochii ca tigaile si paru ca coada vacii".....si ce viata frumoasa au ei ,cu pitipoanca langa ei ,cu tigarea si eventual sticla de bere in mana si cu castile in urechi si cu tona de gel in cap...si ...se cred zmei ....dar atunci cand primesc un pumn plang dupa mama....sau eventual isi cheama bodygardul sa-i apere...smecheri...
Sau mai sunt unii ,care zic asa ,"daca maine mor ,stiu ca am facut tot ce se face in viata"...prin simplul fapt ca taticul le-a dat masina ,de preferabil BMW sa o conduca si in final au intrat in stalp si au ajuns cu capul spart la spital,sau ca au fumat ,s-au drogat,au baut,sau ca isi petrec noptile in cluburi ,sau ca s-au culcat cu fata pe care o visau din gradinita si ca au lasat-o gravida,sau ca au fugit de acasa ....si multe lucruri din acestea marunte,care pentru ei inseamna intreaga viata..,dar ce sa le faci ...copii fara minte...smecher la 14 ani ...ma intreb oare ...cum stau acele fete cu 1 metru mai inalte decat ei si cu 2 ani mai mari cu ei ...si ce gandesc acele fete ,care pun pariu ca sunt mult mai mature decat ei si tot ce fac e s-ai stoarca de banii de buzunar de la taticu .....nu stiu ...dar prea au luat-o razna baietii astai....parerea mea ...bine ca nu am si eu in clasa si in grrupul meu de prieteni astfel de specimene.....
Nu prea am avut inspiratie...dar am scris cu placere aceasta postare..."Smecher la 14 ani"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu