luni, 7 noiembrie 2011

Incotro?!

Trece timpul...trece.Suntem in noiembrie,mai avem  o luna si un pic pana se termina si anul asta.La fel ca anul trecut se va duce si acesta,si la fel ca acesta se va duce si anul viitor.Dar...incotro?Incotro fuge atat de repede incat de abia ne lasa sa ne tinem dupa el.Si trece atat de repede...si asta nu cred ca este doar parerea mea.
Pur si simplu eu nu mai am timp de nimic,nu mai am timp sa ma mai uit la un film,nu mai am timp sa fac poze,nu mai am timp sa imi fac ordine in camera,in ganduri...Sau poate nu vreau?
Ciudat este ca a venit toamna,si eu nici nu am observat asta,nu am observat ca frunzele mai au putin si parasesc de tot copacii,nu am observat ca ziua s-a micsorat,nu am observat ca lumea a inceput sa se agite din cauza venirii,poate prea devreme,o iernii.Doar am simtit,am simtit un  singur lucru:frigul,frigul care parca este din ce in ce mai aspru,care se furiseaza pana si prin cea mai groasa haina,frigul care ne intra in oase.Si ma intreb,daca acum este frigul asta,la iarna cum va fi?
     Si uite asa,ne trezim,ca trece timpul,trece pe langa noi,sau trece odata cu  noi.Asa ne dam seama la un moment dat,ca in ciuda faptului ca am facut o multitudine de lucruri,defapt nu am facut nimic.Ne dam seama ca ne-am umplut timpul asta pretios cu tot felul de prostii,ne dam seama ca nu am facut nimic folositor,nimic folositor pentru noi,pentru linistea noastra sufleteasca.
   Si acum  iti pun o intrebare: cand a fost ultima oara cand  te-ai simtit bine,cu toate ca aveai o gramada pe cap,cand a fost ultima oara cand nu ti-a pasat de nimic din jurul tau,ti-a pasat numai de tine;cand a fost ultima oara cand ai stat doar tu cu tine?Probabil ca mare parte din voi prefera sa stea inconjurati de lume,sa nu fie singuri;va dau dreptate,asta prefer si eu,dar uneori avem nevoie si de  putin timp petrecut cu propria persoana.La ce foloseste? Pai poate ca ne ajuta sa ne respectam mai mult,sa capatam mai multa incredere in noi,ne da mai multa siguranta,ne face sa gandim clar sau pur si simplu poate ne creeaza o stare de bine.Si cand pierdem atat timp cu lucruri ce nu ne sunt neaparat folositoare,nu putem sa rupem 5 minute si pentru noi?
    Traind intr-o lume nebuna,agitata,dezorientata,monotona....ne dam seama ca orice secunda este pretioasa,ca orice moment frumos trece repede,ca orice necaz se pierde,ca orice lucru are un sfarsit si ca orice sentiment se pierde odata  cu trecerea timpului.
    Si de ce sa nu profitam?De ce sa nu ne facem timp si pentru noi?De ce sa nu traim orice clipa la maxim?Si asa stim ca va trece repede.De ce sa nu lasam deoparte regretele?Ne ocupa timp pretios.De ce sa nu mai ridicam si noi cateodata capul din planul terestru si sa privim cerul?Ne va produce o stare de bine cand il vom vedea atat de intins,de calm,de neinfricat;ne vom simti la fel ca el...
     De ce trebuie sa ne gandim ca timpul trece,in loc sa facem ceva sa nu il pierdem?
     De ce sa nu traim clipa?Ce a fost si ce va fi mai putin conteaza,si asa la un momendat vor fi doar "cauze" pierdute...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu