sâmbătă, 6 august 2011

Home sweet home.

        Intoarsa pe meleagurile de acasa,in capul meu se da o lupta,intre idei.Si cred ca aceasta "batalie" intre idei se da din cauza inimii,organu' ala' care de cele mai multe ori ia decizii fara sa ma consulte si materia cenusie.
       In primul rand,ma bucur ca am fost plecata  pentru prima oara in vacanta asta pe o perioada mai mare de timp.Chiar aveam nevoie de o iesire care sa dureze mai mult...mi-a prins bine cred.Cred ca acum a inceput adevarata vacanta la mine deoarece am mai multe "iesiri" planificate.Tot ce fac e sa ma bucur din plin de acestea.
        In al doilea rand,de abia astept sa termin cu pozele si sa imi schimb vechile poze de profil de pe toate conturile,nu le-am mai schimbat demult,ar cam fi timpul.E timpul pentru schimbare si pe net,m-am  plictisit de vechile poze de profil.
        In al treilea rand,cred ca ar fi cazul sa spun ceea ce vroiam sa spun,chestia cu ideile care zburda prin capul meu in acest moment(tarziu).Pai ar fi cam asa: am observat ca pe langa faptul ca lumea e agitata si ca nu are timp sa isi puna ordine in ganduri si suflet;ca traim intr-o lume nebuna dar totusi buna;ca nu intotdeauna exista prieteni adevarati;ca dragostea e trecatoare si doare;ca dupa orice ploaie rasare soarele;ca orice padure are uscaturi;ca degeaba traiesti daca nu stii sa te bucuri de viata...pe langa toate aceste lucruri,am observat ca fiecare face ce vrea,cand vrea,cum vrea si ca degeaba suntem pregatiti daca cei din jurul nostru nu sunt.Spre exemplu degeaba vrem noi sa facem nu stiu ce poiect la  scoala daca ceilalti nu sunt pregatiti sa ne sustina;degeaba vrem noi sa mergem intr-un loc anume daca insotitorii nostrii nu sunt pregatiti sa ne fie alaturi;degeaba suntem noi gata sa demonstram lumii ceea ce putem face,daca lumea nu este pregatita sa ne priveasca;degeaba ne zbatem noi sa terminam facultatea de medicina daca sistemul nu este pregatit sa ne primeasca.
        Si mai e si partea ailalta,degeaba suntem noi pregatiti sa oferim toata afectiunea de care beneficiem,daca ceilalti nu sunt gata sa o primeasca;degeaba suntem noi pregatiti sa facem o schimbare in viata noastra,daca ceilalti nu sunt pregatiti sa ne sustina;degeaba suntem noi pregatiti sa uitam o persoana,daca ea nu este pregatita sa ne uite;degeaba suntem noi pregatiti sa fim persoanele care ne-am dori sa fim,daca ceilalti nu sunt pregatiti sa accepte ceea ce vom deveni;degeaba suntem pregatiti sa lasam trecutul in urma,daca acesta se incapataneaza sa ia locul prezentului.
         Suna ciudat,stiu,dar asta ma framanta acum:ideea ca unele situatii pe care noi suntem pregatiti sa le infruntam,nu pot fi infruntate din cauza celor care nu sunt pregatiti pentru asta.Ideea ca in ciuda faptului ca fiecare face ce vrea,cand vrea,cum vrea,cu cine vrea,unde vrea unele lucururi nu pot fi facute din cauza celorlalti.
           Asadar,degeaba ai incredere in tine si iti propui sa reusesti in ceva,daca ceilalti nu sunt pregatiti sa iti "primeasca" reusita.Este ca atunci cand esti pregatit sa iti construiesti o casa,ai materialele,ai tot,dar iti lipsesc aprobarile de la primarie.

   P.S.:Astept reactii:DSunt sigura ca nu toti vor fi de acord cu mine,nici nu trebuie!:))

Un comentariu:

  1. Adevarat si bine gandit.Dar mai facem si lucrurile de capul nostru, fie ca suntem sustinuti sau nu si, candva, nu va mai fi "degeaba".

    RăspundețiȘtergere