duminică, 29 mai 2011

Lacrima

Nu-mi place sa plang,
Dar pana si pe obrazul meu,
Mai vezi cate o lacrima curgand.
In noapte...

E placut,in bratele ei sa ma arunc,
Imi fuge aproape orice gand.

Noapte e neagra,e tacuta,e pustie,
E asa cum imi place cateodata mie.

Intunericul ei ma camufleaza,
Reuseste sa ma tina treaza.
Calmul ei  opreste timpul,
Imi "panseaza" sufletul.
In linistea ei se aude vantul,
Ce imi modifica viitorul,prezentul si trecutul.

Lacrima prelinsa pe obraz,in noapte,
Are in spatele ei sentimente,poate
Si ma face sa deschid acea carte
Ce de somn nu ma lasa sa am parte.

Iar daca  afara aud picurand,
Inseamna ca e noaptea care sta plngand.
Sta...,vorbeste si plange cu mine,
Si ma asigura ca odata ce ziua vine,
Totul o sa fie bine.

Un comentariu:

  1. Departe

    Tu acum eşti foarte departe,
    Dar ai o mare influenţă asupra mea…
    Mă trezesc zâmbind in fiecare dimineaţă,
    Cu gândul la bucuria de a te fi cunoscut,
    Te-am cunoscut, când nu mai credeam în iubire,
    Când nu m-ai credeam, nu mai speram în fericire,
    Dar de azi vreau sa rămân in viaţa ta
    Plin de iubire, de dăruire.
    Nicicând n-am fost îndrăgostit aşa
    Şi doar cu tine vreau să trăiesc,
    Că tu m-ai învăţat,. iarăşi să iubesc.

    RăspundețiȘtergere