marți, 1 februarie 2011

1 februarie

  O zi foarte frumoasa,o zi de care m-am bucurat din plin, o zi in care trecutul a fost prezent.O minunata,petrecuta alaturi de fostii colegi,persoanele de care ma leaga o gramada de amintiri,persoane unice,persoane care stiu sa intretina atmosfera si cu care razi o gramada.Si impreuna cu aceste persoane ne-am si vizitat fosta diriginta,care pt mine inca este diriginta mea,o persoana speciala,pe care o apreciez foarte mult,o persoana care a reusit sa fie in acelasi timp si diriginta si prietena nostra.Cea maii tare diriginta din toate timpurile! Va iubim doamna diriginta si va ducem lipsa foarte mult!
  Tot in aceasta zi,am indreptat prima greseala,si sunt foarte fericita ca am reusit sa fac asta,simt ca plutesc,sunt fericita si sper ca si a doua se va indrepta. Cand imi propun ceva,fac tot posibilul sa reusesc in realizarea acelui lucru.
   Sunt fericita,si imi este foarte bine asa,sper ca totul va fi bine si in continuare;am persoanele potrivite langa mine,iar asta ma bucura cel mai mult.

2 comentarii:

  1. pacat ca nu am putut sa ajung :-<
    nu am facut prajituri, defapt adica ma rog... mere coapte cu nuca si scortisoara :">

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pare ca ai inceput luna intr-un mod special, ma bucur ca ai avut parte de o zi buna,Asa sa fie tot anul :)

    RăspundețiȘtergere