sâmbătă, 1 ianuarie 2011

La multi ani !

       Inca un an a trecut ,multe s-au dus ,multe au fost facute,multe cuvinte au fost spuse,multe nu , multe nopti au fost albe ,multe zile au fost negre ,multe lacrimi au curs ,multe zambete au fost prezente ,multi prieteni s-au  pierdut,multi s-au facut . Un an a trecut ,inca un an s-a adaugat trecutului nostru ,un an si bun si rau ,un an care  nu a mai fost ca niciunul si care nu va mai fi ca niciunul ,un an pe care nu il vom uita din anumite motive ,un an din viata noastra .
      Pai ,pentru mine ,unele lucruri din acest an ,mi-as dori sa ramana in trecut ,sa nu ma mai urmareasca si anul acesta ,sa ma lase sa imi vad de drumul meu ,fara a ma impiedica de ele ;unele sentimente din anul trecut as dori sa ramana in trecut si sa nu imi mai dea tarcoale, mi-as dori ca anul acesta sa fie un an bun ,frumos ,plin de bucurie iubire ,persoane speciale in adevaratul sens al cuvantului ,clipe de neuitat ,si multe reusite atat pe plan profesional,dar si sentimental .
     Am regrete ,am regrete ca nu am avut curajul sa imi inchei toate "socotelile" in 2010 ,sa spun tot ce am avut de spus , am regrete ca am gandit cu mintea nu cu sufletul ,ca mi-a fost frica sa spun ce simt ,dar vreau din adancul sufletului ,ca anul acesta sa fac ceea ce este bine ,sa nu mai am sufletul asa cum a fost in 2010 .Vreau sa las totul in trecut ,sa incep ceva nou ,sa simt ca sunt eu asa cum sunt ,fara sa am nevoie de altcineva pentru a-mi aduce zambetul pe buze.
     Poate in acest an ,voi reusi in tot ceea ce imi propun ,toate visele imi vor deveni realitate ,iar sufletul mi se v-a schimba putin,nu voi mai pune atatea sentimente.
     Voua ,va urez un an nou minunat ,alaturi de persoanele la care tineti ,multa sanatate ,ca e mai buna decat toate, fericire ,si cat mai multe realizari !
    La multi ani ,si fie ca acest an sa fie un an diferit de ceialti!

2 comentarii:

  1. Iti urez un an minunat si tie, un an special in care sa poti face ce ti-ai dorit sa faci :)
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. "Sunt batalii in viata pe care este mai bine sa le eviti.. nu pentru ca le-ai putea pierde, ci pentru ca ai deveni ridicol castigandu-le."

    Un citat care ma aduce de fiecare data cu picioarele pe pamant :)

    RăspundețiȘtergere