sâmbătă, 4 decembrie 2010

Special .



           In primul rand :La multi ani ! si la cat mai multe serii de X-men vazute,dorinte indeplinite ,clipe fericite ,cat mai multa sanatate si cat mai putine fire albe! Si mai ai putin ,doar trei ani . La multi ani si cat mai multe chestii frumoase de care sa te bucuri !
          In al doilea rand, cu toate ca in ultimul timp nu prea am mai "comunicat" si cu toate ca stiu ca nu o sa-ti convina ca am scris ,vreau sa iti multumesc,sa iti multumesc pentru ca mai ascultat atunci cand am avut nevoie si ca m'ai facut sa zambesc atunci cand eram suparata ,pentru ca atunci cand aparea vreo problema o rezolvam impreuna ,pentru ca m'ai ajutat atunci cand nimeni nu facea asta ,pentru ca m'ai facut sa nu ma simt singura cand simteam ca sunt singura ,pentru ca m'ai invatat sa am rabdare ,pentru ca ai avut incredere in mine sa imi spui orice ,pentru ca atunci cand aveam o problema vorbeam cu tine,pentru ca nu te prefaci ,pentru ca imi dadeai filme misto,pentru ca m'ai sustinut atunci cand aveam nevoie de asta  ;iti multumesc pentru ca ai fost tu ,pentru ca ai existat si ca existi ,iti multumesc pentru ca esti persoana pe care ma pot baza ,ca esti un prieten adevarat ,defapt nu ,esti mai mult decat asta ,imi esti ca un "frate",esti o persoana importanta.
       Si hai sa le dam naibii de certuri si de tot ,hai sa fie bine ,si sa nu ne mai certam ca prostii ,si dupa sa nu ne mai vorbim ,e naspa . Nush ,in ultimul timp simt ca s-a racit prietenia asta  ,si ...e naspa:),mai gandeste-te .
        Si inca o data iti zic :La multi ani ! si ai grija de tine !
P.S. "Oi fi eu cum zici tu ,dar nici tu nu esti perfect ,nimeni nu e perfect ;dar asa cum sunt ,sa sti ca nu te mint:). Si poate o fi totu' ca inainte.Si sper sa citesti asta .:)"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu