duminică, 31 octombrie 2010

31 octombrie.

            Am avut ocazia sa imi dau seama ca timpul trece si nu il pot opri,sa vad cat de mult am crescut si cat de dor imi este de anii in care eram copil si nu aveam nici o grija ,si totul parea asa simplu .Mi'as dori sa mai fiu pentru o zi copil ,si sa nu observ lucrurile rele din jurul meu si sa am acea naivitate specifica varstei .
           Saptamana aceasta am fost invitata ,pot spune, la un concurs de catre doamna diriginta(adica fosta mea driginta).La un concurs cu clasele de a5a si a 6a .In momentul in care am ajuns la scoala,pe coridor ,si i'am vazut ,mascati ,fiecare in cate vre'un personaj malefic(vrajitoare,vampiri ),m'a cuprins un sentiment care nu  il pot explica, parca imi vedeam fosta mea clasa ,cand eram de varsta lor .Acest sentiment era asa apasator ,nu imi dadea pace ,vroia neaparat sa ma faca sa plang,Atunci mi'am dat seama ,ca m'am maturizat ,ne'am maturizat ,cu toate ca nu suntem nici noi prea mari .,ne'am schimbat ,si suntem adolescenti ,niste adolescenti care nu stiu incotro sa o ia ,nehotarati si care (unii) se cred prea importanti.
           Intamplarea din acea zi ,evenimentul acela ,m'a pus pe ganduri ,pot spune ca intr'un fel m'a marcat ,mi'a aratat ca timpul trece repede ,ca nu il pot trai ,mi'a aratat ca trebuie sa traiesc fiecare clipa la maxim ,deoarece ,mai tarziu imi va fi dor de acele vremuri ,si nu le mai pot recupera .Ziua aceea ,pot spune ,ca intr'un fel a schimbat ceva la mine ,a schimbat ceva in sufletul meu .
           A doua zii ,am fost prezenta iar la o  chestie ,la mine la liceu ,chestie in care erau bagati si copii mici,si acest eveniment ,parca m'a trezit la realitate ,si mi'a spus "Ai de gand sa faci si tu ceva pentru tine?". Mi'am dat seama ,ca ma gandesc prea mult la persoanele din jurul meu ,si ca ,uneori le pun pe acestea mai presus de persoana mea ,si pur si simplu ,ma neglijez .
  Evenimentele acestea ,dupa cum spuneam si mai sus ,m'au atentionat parca ,mi'au deschis ochii ,m'au facut sa ma gandesc ,si la mine si la ce am nevoie eu ,nu alte persoane.
             Si azi ,azi  am petrecut ziua in compania unei persoane speciale ,care a jucat un rol foarte important in viata mea ,joaca si va mai juca mult imp de acum incolo ,diriginta mea(fosta diriginta).
           Sfarsit de octombrie ,nebunie  ,visare ,toate bune,cateva rele ,dar simt ca plutesc si ma simt cu un "zambet" inaintea celor ce incearca sa ma doboare.:D

Un comentariu:

  1. Dar parca nici cei mai mici, de la clasele a 5-a si a 6-a, nu mai au aceainocenta.Lumea se schimba, noi ne schimbam, nu putem modifica asta, dar putem profita de prezent.
    Adevarul e ca unele lucruri ne ocupa tot timpul si niciodata nu e suficient pentru a face ce vrem si ce simtim.Si mai tarziu regretam...

    RăspundețiȘtergere