miercuri, 22 septembrie 2010

Consecintele

              E o stare ciudata,nu imi place chestia asta,ma intreb ce dracu' caut eu aici ,ma simt persoana potrivita la locul nepotrivit ,nu o sa ma acomodez ,cred ,si ma bat tot felu' de ganduri ,am tot felu' de idei .Nu stiu de ce vad totul asa negru ,poate e mai bine ,dar eu nu pot sa vad lucrurile mai bine,poate eu pot sa le vad doar in negru .Daca stiam ca o sa fie asa,nu veneam aici ,ma duceam unde cred ca imi era locul,ma simt persoana potrivita ,la momentul potrivit,dar nu si in locul potrivit .Astept sa vad cum va fi ,oricum acum nu am ce face ,in acest moment,dar pe viitor se poate face ,si ma bate gandul sa fac acea chestie care nu ma lasa de mult sa dorm ,si cred ca o sa o fac ,sau nu .... intr-un fel sunt o fricoasa ,nu-mi place asta ,dar nu am cum sa ma schimb .
           E ciudat ,spun asta mereu , poate nu o sa mai fie ciudat ,poate o sa imi gasesc locul .:)
           E ciudat...dar ma multumesc cu ei acum ,ei care imi sunt inca aproape ,ei care ma inteleg ;ei care imi dau putere si ma ridica .:) Le sunt recunoscatoare pentru tot ,pentru ca sunt "ai mei".

Un comentariu: