duminică, 8 august 2010

Poate...


Poate doar felul in care o privesti ...
Iti arata cat de indragostit esti,
Poate doar felul in care te uiti la ea...
Te face sa vezi in ochii ei linistea .

Poate doar ochii tai verzi...
O innebunesc,
O hipnotizeaza,mai mult decat crezi ...
Si o fac sa-ti spuna "Te iubesc!"

Poate doar noptile pierdute impreuna...
Te fac acum sa o strangi de mana.
Poate doar clipele frumoase...
Iti amintesc cat de bine miroase.

Poate doar parfumul tau acrisor...
Ii da mereu fior.
Poate de fiecare data cand te vede...
In lumea ta se pierde .

Poate fiecare clipa de durere...
Ia dat acum multa putere .
Poate fiecare gest al ei...
Te face sa te crezi acum unul dintre zmei .

Pate tu o accepti asa cum e,
Poate ea te accepta asa cum esti,
Poate ea acum se gandeste ...
Ca tu la ea te gandesti .

Poate orice gand de-al ei
Te lasa fara glas,
Poate fiecare zambet al ei ,
Te face sa iti iei bun-ramas!


P.S.: Inspiratie la miezu noptii:D

4 comentarii:

  1. 2 cuvinte:primul e frumos,si altul e GENIAL!
    Nu-ti inchipui tu ce-mi place postarea :x E atat de...armonioasa,atat de placuta,pe masura ce citesc simt din ce in ce mai mult stilu lu Lebi :x Oricum,ai dracului si ochii aia verzi,cum inspira lumea asa la miez de noapte...;;)
    Te iubesc,poiato!>:D<

    P.S.:TI-AM ZIS EU CA TOTUL O SA FIE BINE!!>:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumos :)
    nu esti singura careia i.a venit inspiratia la miezul noptti ;) :))

    RăspundețiȘtergere
  3. E asa..sentimentala, profunda.Imi place.Noaptea te face sa-ti descoperi stilul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place! Si eu chiar nu ma dau in vant dupa poezie, dar asta are ceva miscator.

    RăspundețiȘtergere