marți, 24 august 2010

Nasol!:)


Azi m-am simti foarte nasol...M-am trezit pe la 2 jumate si nu am avut deloc pofta de mancare ,chestie care acum se simte si ma cam ia ameteala,dar in continuare imi este scarba de tot ce se numeste mancare .Toate chestiile care le-am mancat pe ziua de azi sunt putine,adica din tot ce am mancat eu azi o persoana normala nu se satura la o masa...ma rog ...sa nu mai vad in fata mea carne,ciorba sau supa ,si mancare gatita ,nici de fructe si legume nu mai am pofta ,singurele chestii de care nu m-am plictisit acuma' sunt lactatele....
Am o durere ingrozitoare de cap si o stare de spirit super nasoala.Azi m-am trezit tarziu ,am domrit iar ,si am iesit vreo ora afara ,ca sa imi iau iar lapte si cereale ,deoarece am reusit sa beau un litru de lapte azi [:))] ,si sa mananc o punga de cereale ..in rest ...nu ar putea sa ma scoata nimic si nimeni din aceasta stare..nimic poate ,dar nimeni ...ar fi prietenii,dar prietenii nu sunt momentan in zona[cea mai frumoasa chestie e asta 8-)].
Asa ca sper sa-mi gasesc fericirea si starea de bine in filmul cu Tom si Jerry ,in cerealele cu lapte si in patul meu ,pe care am ajuns sa-l urasc .
Sper ca maine sa fie o zi mai frumoasa decat cea de azi ....Ramane de vazut .:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu