vineri, 23 iulie 2010

Ziua cea mare


Uite ca a venit si ziua multasteptata.
Afara este urat ,ploua ,tuna fulgera,dar nu-mi pasa ,pentru mine vremea e frumoasa . In sufletul meu e soare ,nu furtuna ca de obicei .Azi ,peste cateva ore voi pleca in tabara ,sper sa fie frumos si sa nu-mi para rau ca m-am dus.Dar cand ai cei mai buni prieteni cu tine ,ce-ti mai pasa ,daca e vreme frumoasa,ce-ti mai pasa unde ai ajuns ,conteaza ca esti cu ei si ca iti sunt alaturi .peste fiz 2 ore si jumatate voi pleca ,inca ma mai agit pe aici ,cu bagajele mancarea ,s.a. Nu conteaza ca nu am dormit toata saptamana,conteaza ca ma voi distra saptamana viitoare ,si voi uita tot ce ma doare.
Asa ca o sa mai vorbim peste o saptamana,cand voi avea o postare noua ^-^.
Pe saptamana viitoare:*

2 comentarii:

  1. Sper ac te distrezi :)
    Abia m-m intors si eu din tabara.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si oricum,chiar daca nu iti palcea puteai sa te arunci si tu de pe balcon....:))
    Frate,cate s-au intamplat tabara asta :|
    Anyway,vorba ta,bine ca am avut (aproape) toti prietenii...

    RăspundețiȘtergere