luni, 19 iulie 2010

Zile incarcate,dar goale



Ieri si azi am avut parte de unele dintre cele mai minunate zile din cei 15 ani de viata .
Ieri a fost balciul ,o chestie care se tine la noi ,in modestul nostru orasel,in fiecare an,pe data de 20 iulie,bine...pentru noi incepe cu cateva zile mai devreme deoarece suntem nerabdatori sa ajungem acolo ,unde ne asteapta masinutele busitoare[:))]. Ieri a fost minunat ,chiar m-am simtit bine ,am simtit ca am fost pentru cateva ore rupta de realitate,dar totusi lipsea ceva ...ceva care imi provoca disconfort numai cand ma gandeam ,ceva care m-a facut brusc sa-mi sterg zambetul de pe fata . Dar am uitat intr-un fel de acest ceva ,dandu-ma in masinutele busitoare[din care m-am ales cu niste vanatai zdravene,o durere de spate si o stare de ameteala ,pe moment] si in tornada[unde eram la propriu cu fundu in sus ,si tipam ...de frica ,de nervi ,de fericire,de indiferenta, de sentimentele care ma incolteau in acel moment]. Dupa atata stat cu "fundu in sus" si dupa ce m-am zdrancinat bine in masinute ..am aflat cum unul dintre prieteni a castigat o sticla de vin [:))] si am plecat spre casa.... un drum care il uram ,nu vroiam sa ma duc acasa si sa mi se vorbeasca despre acel ceva. Oricum ,ziua am incheiat-o uitandu-ma la cateva episoade din serialul meu preferat .
Azi ,a plouat toata ziua ,parca Dumnezeu a vrut sa se razbune pe noi ca ne-am distrat asa de bine ieri[:))] si a dat o furtuna pe cinste ,imi era pur si simplu frica sa ma uit pe geam [ nu suport fulgerele si tunetele] .Grupul nostru planuise de ieri sa iesim azi iar ,dar ploaia nu ne-a lasat sa ne bucuram de aceste zile minunate,asa ca am fost la un suc ...si o pizza ... si iar,tot acel ceva ma urmarea [in gand],dar am respirat adanc si am incercat sa nu-i dau atentie .Am ras, am vorbit,barfit si am facut tot ce s-a putut face ,dar cand am iesit ,iar ploua...a inceput sa fulgere si ....a aparut curcubeul [imaginati-va putin curcubeul cu fulgere ,o imagine unica] ;pe urma ne-am indreptat incet spre case[spre casa mea,ca imi era frica sa merg singura] apoi prietenii mei au plecat [le purtam grija oricum :))].
Vineri trebuie sa plec in tabara ,de abia astept ,sper sa ma detasez de acest ceva cat mai repede [am zis sper ,doar atat ] si sper sa ma distrez bine .
Si le multumesc prietenilor ca au stat cu mine,chiar aveam nevoie de compania acestora. Cat despre ploaie,pot spune doar atat : I love walking in the rain! [numai atunci cand ploua linistit].



P.S: Astept sa vad cum evolueaza lucrurile ,sper ca nu vor lua o intorsatura si mai proasta decat aceasta ,defapt nu exista mai rau de atat :)

2 comentarii:

  1. Cunosc senzatia din interiorul tau...Acele lucruri trebuiesc aceptate, iar cand nu le aceptam se naste acea senzatie...
    Zile bune in continuare....!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper ca vei erusi sa treci peste acel ceva si te vei bucura in continuare de viata :-*

    RăspundețiȘtergere