vineri, 11 iunie 2010

S-a terminat:)





S-a terminat clasa a 8 a ,de azi suntem oficial in vacanta:)) Chestie care ne bucura pe toti ,cred ca si pe cei mai tocilari. Trei luni de vacanta si pe urma... de la capat ,defapt intram la liceu ,ce naibii ,acu' suntem copii mari :)) O sa trecem printr-o alta experiente ,si anume LICEUL . Si acum ,daca stau si ma uit in urma ,ma apuca melancolia ,gandindu-ma la toate clipele frumoase ce le-am trait alaturi de colegii mei ,care in acelasi timp au fost ,sunt si sper sa ramana si pe viitor prietenii mei. Si stau si ma gandesc cate o data ce nebunii mai faceam la scoala :)) Imi aduc aminte cu drag de acele clipe in care radeam toti dar niciunu nu stiam de ce ,cand planuiam un chiul si unii nu vroiau sa chiuleasca ,de farsele de 1 aprilie,de alergatul prin clasa [:))],de cum ne bateam noi joc de unii profi ,de cum ma certam eu cu Catalin [si nu numai],de cum se bateau baietii prin clasa ,de cum ii faceam eu zilele amare bunului meu amic [ acum are fire albe :))] ,de cum ma suparam pe colegul de banca cand aveam eu nervi , de cum il enervam pe Gabytzuu, de cum o vedeam pe colega noastra stand cu bara de la scaun in fund, de ce panarama fcaeam la ora de civica si de latina [ cei mai tari profi ],de cum am aflat de moartea tragica a catelusei [;))] ,de cum ne ameninta doamna diriginta ca ne scade nota la purtare daca mai chiulim o data [ dar nu ne-a scazut-o ] ,de notele dezastroase pe care le-am luat noi,toti in lucrarea de la mate si chimie[:))] ,de profu nostru drag de sport care ne facea tampiti[:))] ,de profa de desen care ne arunca pe geam [dar nu nea aruncat niciodata:))], de oak oak ,de colegu nostru amorezat ,de colegul nostru care facea circ si panarama ,de bataia cu apa de la sfarsitul anului ,de zilele de nastere petrecute impreuna ,de banchetul ce a trecut prea repede ,de meciurile noastre de handbal si de fotbal [ 8 A ,8A ,8A :X],de domn' director care striga pe holuri Dinuuuuuuuuuuuu,de doamna de mate care mereu a fost draguta cu noi cu toate ca vroia sa para rea[:P],de doamna de bio' [sht ,sht,sht vorbesti mult prost si fara rost!] ,de doamna de engleza care ne indura toate crizele,de domnul de info[mmmmai copiii mmmmai ],de doamna de tehno [cum sa o uitam ] ,de conflictul cu profu' de muzica [prietenu' meu :))],de pixurile care imi dispareau din penar [:))] ,de tampita mea care imi vorbeste mereu despre stim noi doua cine,de toate acele zile in care eram toti fericiti ,de colectivul nostru care era unit ,de tot si de toate .[:)]
Si nu in ultimul rand de doamna diriginta [Sa traiti doamna diriginta!] ,o persoana ce stia sa vorbeasca cu noi si ne asculta ,stia sa ne dea sfaturi atunci cand aveam nevoie de un sfat,si care a fost pentru noi diriginta , profesor de romana ,si nu in ultimul rand ,prietena noastra .Eu o sa o consider si in continuare doamna diriginta si o sa o respect la fel de mult ca si pana acum .O sa ne fie dor de dumneavoastra !:)
O sa imi fie dor de toate acestea ,si o sa imi para rau ca s-au terminat anii acestia si ca au trecut asa de repede ,dar nu regret o clipa cele intamplate .Si vorba aceea , nu regreta ca s-a terminat ,bucura-te ca s-a intamplat ! Si poate ca nu o sa ne fie asa de greu sa trecem peste asta ,pentru ca unde-s multi puterea creste .[:P] Sper sa avem o vacanta plina de intalniri cu colegii ,incat sa ramanem la fel ca inainte .
Ma pot mandri cu colegii pe care i-am avut in acest timp si cu prieteniile ce le-am legat in acesti ani si care sper sa nu se destrame.Pentru colegi : Va multumesc ca ati putut sa ma suportati atata timp:)).

Leby va iubeste !>:D<



P.S.:Cei care merg la bio-ch ,ne vedem la anu' ,nu scapati asa usor de mine:))

2 comentarii:

  1. Incepe o perioada noua din viata ta, dupa o despartire grea..Iti doresc mult noroc si sper ca vei da peste un coplectiv in care te ve integra! E foarte important..

    RăspundețiȘtergere
  2. am reusit sa o citesc IN SFARSIT...dar eu tot nu pot sa cred...
    bagami-as....timpu a trecut asa repede...stii cum ma simt acum!?...Si cumva ma tem ca nu am reusit sa retin si sa pretuiesc fiecare clipa la adevarata ei valoare...inestimabila...
    8A FOREVER TOGHETER!

    RăspundețiȘtergere