marți, 15 iunie 2010

Ce rost are ?


Vorbeam in seara aceasta cu niste prieteni ... ce am face daca am putea sa dam timpul inapoi,ce anume am vrea sa schimbam din trecutul nostru. Fiecare zicea tot felul de lucruri pe care ar vrea sa le schimbe,numai eu ,am stat si m-am gandit bine ..si nu as schimba nimic ,imi place trecutul asa cum era ,imi place prezentul asa cum este si imi va placea viitorul asa cum va fi . Nu vad ce rost ar avea daca am putea sa schimbam lucrurile ...adica nimic nu ar mai fi la fel ,daca am schimba macar o clipa din trecutul nostru .Poate daca am schimba ,nu am mai face unele greseli si teoretic ar fi bine ,dar practic ,nu am mai avea din ce sa invatam ,sa invatam din greselile noastre ,nu ale altora .Am putea sa schimbam unele momente in care am pierdut persoane dragi ,dar asta nu ne-ar fi ajutat sa fim asa cum suntem azi ,sa fim mai puternici si sa avem personalitatea pe care o avem acum .Am putea schimba o clipa in care ne-am certat cu o persoana draga ,dar nu am mai fi suferit si nu am mai fi trait sentimentul de vina ,sau de neajutorare ,sau pur si simplu nu am mai fi invatat sa acceptam ca am gresit, sau sa ne dam seama ca ne pare rau . Am putea sa schimbam lucrurile marunte din trecut ,dar care stau la baza preze ntului ,si al viitorului nostru .
Asa ca ce rost are sa ne schimbam trecutul ?

Un comentariu: