miercuri, 14 aprilie 2010

Mai e putin


Mai sunt 2 luni ,da ,doar 2 luni . Mai sunt 2 luni ,si ce ? Se termina ,se termina scoala ,se termina clasa a 8a ,terminam gimnaziul . Acest gand ma face sa raman o buna perioada de timp pe ganduri , adica ... nu o sa mai fim toti ,si o sa ne ducem lipsa ,unii mai mult,unii mai putin ,altii deloc . Si stau si ma gandesc , in clasa a 9a cine o sa mai strige "pixuletz !" prin clasa ,cine o sa mai vorbeasca despre jocurile alea pe care noi ,fetele ,nu le intelegem ,cine o sa mai stea cu bara de la scaun in fund, cine o sa ne mai amuze in pauze cu rimele lui prostesti , cine o sa planuiasca marele chiul de la religie si chimie,cine o sa ne invoiasca de la profa de engleza,cine o sa ma mai taie cu cheita de la doza de cola [:))] , cine o sa imi mai umble in penar , cine o sa imi mai dea mingii in burta la handbal,cine o sa ne mai parasca la diriga ,cine o sa se mai injure p'acolo prin clasa,cine o sa imi mai faca mie orele frumoase si o sa-mi desfaca sutienul , cine o sa-mi mai spuna "fa ",cine o sa mai vorbeasca mult ,pana ne doare capu ,cine mai face banca sa scartaie ,cine o sa mai copieze si etc.Daca as sta sa enumar acum toate chestiile pe care le facem noi la scoala ...a-ti adormi pana a-ti citi .
Si cum sa nu te apuce asa un gand d'ala negru cand te gandesti ca o sa-ti pierzi o parte din colegii cu care te intelegeai cel mai bine si care te faceau sa razi in fiecare zi ,oricat erai tu de morocanoasa. Si prietenii ...se spune ca o prietenie adevarata trece si prin foc,oare asa sa fie? nu o sa se schimbe nimic? Dar defapt eu nu mi-am pus intrebarea ,exista prietenie adevarata?
Si uite asa ,cu 2 luni inainte de sfarsitul clasei a 8a , iti doresti sa dispari si sa nu mai auzi de nimeni si de nimic ,uite asa pici ca proasta pe ganduri si te uiti in gol ,cand profa de fizica iti preda nush ce chestie importanta ,uite asa realizezi ca nu iti pasa de nimic , si uite asa iti dai seama ca ai devenit o umbra . Si prin gandurile care nu te lasa sa dormi ,mai apare cate un gand ,care nu-ti da pace .
Si ce sa mai spun ? O sa mai revin cu o postare ,cand o sa am timp ,daca nu ,pot spune de pe acum ca am avut parte de niste colegi minunati ,de o diriginta super si niste prieteni deosebiti !

P.S.: Imaginea reprezinta o gaina pe ganduri ,gaina nu e beata !:))

4 comentarii:

  1. Da bai da..majoritatea o sa fim la B,togheter...nu-i asa?...Adica...:((((((
    Da` acu ce sa faci...asta e...Ne ramane doar sa ne bucuram de ce a mai ramas,si sa raim zilele astea la maxim!!(in maneaua!!:>)...
    ..totusi..pe mine ma ingrozeste si simplul rand ca o sa invat intre alti pereti decat cei ai clasei noastre de acum...

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu ca va fi o despartire grea pentru tine..Si pentru mine, cand imi va veni randul...Dar asta e, trebuie sa trecem prin viata...

    RăspundețiȘtergere
  3. Retriesc si eu acelasi sentimente,imi aduc aminte cat de faaaain a fost la banchet...eram asa nerabdatoare sa incep a 9-a.Acum,parca as mai vrea o data intr-a 8-a.:X

    RăspundețiȘtergere
  4. vei vedea ca nu va fi asa rau pe a9a,ma rog pentru mine a fost destul de bine,am devenit un fel de vedeta a scolii din cauza balului bobocilor

    RăspundețiȘtergere